- Aquest esdeveniment ja ha passat.
EL CONSUMIDOR 3.0, COM ACOMPLIR AMB LES SEVES EXPECTATIVES
22/03/2021 a 09:30 - 25/03/2021 a 13:30
Aquest seminari permetrà conèixer les inquietuds i exigències cap al mercat de les noves generacions i les no tant noves, però amb renovats hàbits de consum.
A partir d’aquest coneixement s’aprendrà a emprar l’empatia per definir un discurs encertat i amb el que se sentin identificats.
CONTINGUTS
- Redefinició dels rols empresa-consumidor i les noves tendències de consum imperants (economia col·laborativa, influencers, “prosumers”, etc.)
- L’afectació de l’evolució dels segments en l’activitat empresarial i els hàbits de consum i com articular-ho com a eina per a la innovació.
- Fitxa d’arquetip de consumidor 3.0.
- El mapa del viatge del consumidor 3.0 i la nostra cadena de valor.
- Persona Empathy Mindmap (Canvas per relacionar els nous arquetips de consumidors).
- Consumer Trend Canvas (Canvas per evolucionar les nostres propostes en base a un corrent de consum concret)